مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-11حوادث

آغاز عملیات اجرایی هشتمین ایستگاه آتش نشانی در کاشان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آغاز عملیات اجرایی هشتمین ایستگاه آتش نشانی در منطقه تاریخی میدان قاضی اسدالله این شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آغاز عملیات اجرایی هشتمین ایستگاه آتش نشانی در منطقه تاریخی میدان قاضی اسدالله این شهر خبر داد.

سید مصطفی محتشمیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هشتمین ایستگاه آتش نشانی کاشان طبق مطالعات و نیاز محدوده عملیاتی به صورت ایستگاه دو منظوره آتش نشانی و امداد و نجات، طراحی و جانمایی شده است و در زمینی به مساحت 650 مترمربع ساخته می شود.

وی ادامه داد: محدوده فعالیت این ایستگاه نزدیک بافت تاریخی کاشان است تا امکان پوشش حوادث در مناطق پرترافیک مرکزی شهر و بافت سنتی و قدیمی در زمان مناسب و به موقع فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آبان ماه گذشته 62 مورد بازدید و بازرسی ایمنی از ساختمان های شهری توسط کارشناسان بخش پیشگیری انجام شده که بررسی تخصصی و پیشگیرانه از اماکن مسکونی، درمانی، اداری، تفریحی، اقامتگاه سنتی، صنعتی، جایگاه عرضه سوخت، مسکونی و تجاری از آن جمله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی هشتمین ایستگاه آتش نشانی در کاشان

آغاز عملیات اجرایی هشتمین ایستگاه آتش نشانی در کاشان